اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

فلسطین

دلهایمان با فلسطین ( انما المسلمین اخوه )




مسلمانان دست در دست هم ( واعدو لهم مستطعتم من قوه)

برای نابودی دشمن

دعا برای آزادی قدس



مرگ بر جهان خواران صهیونیست

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور توکلی نیا 1388/06/30 ساعت 18:17

دوست عزیز سلام
ضمن عرض خسته نباشید، در سایت موبایل برای ایرانیان نرم افزارهای خوبی برای 5800 از شما دریافت کردم. آنجا به دنبال ایمیل شما گشتم بدستم نیامد. خواستم پی ام بدهم نشد. فرموده بودید سری به وبلاگ شما بزنم. اینکار را کردم و در وبلاگتان از اینکه دیدم یادی از مردم مظلوم فلسطین کرده‌اید خوشحال شدم. اجر شما با خدا.
خواهشمندم من را راهنمایی بفرمایید.
من قبلا P990 اریکسون داشتم با هک کردن آن کاملا آشنا بودم ولی به تازگی 5800 خریده‌ام لطفا یک آدرس که هک کردن گوشی و نیز ساین کرده برنامه ها را به درستی آموزش داده باشد به من بدهید. (آدرسهای زیادی در سایت آمده ولی بعضی می‌گویند که این روشها خوب نیست و آسیب رسان است و گوشی باید فلش بشود) در ضمن گوشی من مشکی است.
راستی برنامه‌های جاوا خوبی وجود دارد مانند قران و کتابهای فارسی و امثال آن که به دلیل رزولوشن بالای این گوشی، تمام فونتها بسیار ریز دیده می‌شود و قابل استفاده نیستند. آیا روشی برای بزرگ نمایی برنامه‌های جاوا در این گوشی سراغ دارید؟ (برای بازیها که گرافیکی هستند روشی در سایت آمده بود که عمل هم می‌کرد ولی روی فونتها تآثیر نداشت).

ممنون می شوم اگر به آدرس بنده ایمیل بفرمایید

mtavakoli@ut.ac.ir

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد