اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

تبریک

سلام!

به تمامی مدرسه ای ها و دانشگاهی ها سال تحصیلی جدید رو تبریک می گم و براشون آرزوی موفقیت دارم.

برای موفقیتتون این دعا رو بعد از هر نماز واجب فراموش نکنید:

سبحان من لا یعتدی علی ...

مفاتیح الجنان بخش تعقیبات مشترکه.

نظرات 1 + ارسال نظر

ندارم حرفی واسه تو

خوب چزوندی دلمو

نفله کردی عشقی داغو

آتیش زدی خونمو

تعارفات که کم بشه

میگم زیادی می خوامت

تب و تابِ داشتن تو

واسه این هِی می پامت

شاید تو زندگی و

همه دلیلِ بودنی

حالا من چیکار کنم

چرا فقط لاف می زنی

میگی لاوی ترکوندم

خیلی مایه اومدم

آفتابِ سوزان تمومه

شب و سایه اومدم

حالا سیمین بر تنها

رُک بگو حرفِ نهون

نقره فامِ ماهی و من

یکه برگی تو خزون

چقده زود دیر میشه

عمرها چه حیف هدر میشن

همه ی بخت و انرژی

کلا بی اثر میشن

تازه تازه کهنه کهنه

نداره دنیای مـا

خیلی زود قدیم میشیم

دیروزی شد فردای ما



ندارم حرفی واسه تو

میخوام یه عمل کنم

بیام و روزای تلخ رو

کندوی عسل کنم

شایدم نشه

عزیز فرصت کمه

تو نباشی یکی دیگه

بعدِ هر حسرت غمه

شاید تو زندگی و

همه دلیل بودنی

اما یادت باشه رفتی و

همش جـِر می زنی

توی این بازی

غریبه دستامون

آشنا شروع کابوس دیگه است

چقده زود دیر میشه

عمرها چه حیف هدر میشن

لبها خشک و نوبتِ بوس دیگه است

با تـو راستی معرکه است ٢

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد