اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

یادگاری

من همیشه با تو بودم

هم روز غم ، هم روز شادی

در کنج دلت صدای دریا

یاد گرمای نگاهت

هم صدای تیک قلبم

عین ماه شب چارده

شمع تاریکی برایم

واله و سرمست، خرامان

رازهای پیش رویم

نم نم و کم کم گشودم

ژاله ی گل های زیبا

از دل صحرای خالی

دانه های برف شادی

رازهای زندگانی

از برای قلب خسته

من فقط یک هدیه دارم

سرنوشت نانوشته

روز وصلت را نوشته

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه 1388/11/04 ساعت 07:10 http://farjam2009.blogfa.com

سلام
دوست عزیز
ممنون خبرم میکنی خیلی زیباست امیدوارم همیشه همین جور به کارت ادامه بدی

سلام خوبی چه خبر؟
شرمنده دیروز اپ نبودم اخه اینترنت کل منطقه ما قطع بود ازین بابت عذر میخوام
امروز هستم خوشحال میشم بیای راستی منتظرم [لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد