اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

هراس!

ترسم آمد
ترسی
که جهان غم و اندوهم را
موج شکافت!
در پی این هستی
از پس این مستی
می روم در پی تنهاکس من
دل من زوزه کشد
راه حلی بنما
دیرباز
نعمتی و کمکی در دل من باز نهادی
می دانم
که دگر آن شه نیکو سخنت من نیستم
که جهانی ز پی ام می آمد
آن دل نرم هنوز
ذره ای سخت نگشت!
نوبت توست که منت بنهی بر سر من
معنی دوست کجا کار آید؟
نظرات 7 + ارسال نظر
حامد 1388/11/06 ساعت 00:15 http://shaleghermez

سلام دوست عزیز
شعرت واقعا زیبا بود زنده باد
علت اینکه چرا وبلاگ شما و باقی دوستان و پاک کردم اینه که
مدتی بود که یک دیوانه از طریق لینک های من مزاحم دوستانم
می شد و کامنت های بسیار زشتی برای آنها از طرف من می گذاشت برای همین مدتی مجبورم لینکها را از دسترس دور نگه دارم. قول می دهم از این به بعد مرتب به شما سر بزنم
ممنون که بهم سر زدی

فهیمه 1388/11/07 ساعت 13:32 http://farjam2009.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی شعرهای زیبای توی وبلاگت می زاری
امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی
دوست داشتی سری به ما هم بزن آپیدمدیدار کسانی که

دوستشان داری همیشه شادی آور است حتی درخواب .

سلام خسته نباشید اومدم بگم که یک سری ادم نامرد دارن با ایمیل های ما پیام های سیاسی و منافقین رو پخش میکنن
رفیق خواستم بگم ایمیلتو از سایت بردار و کد ورودشو عوض کن خواستم بهت خبر بدم موفق باشی

قرار رو بر این گذاشتیم که هر روز به سایتهایی که با ما لینک دارن سر بزنیم و کلی جستجو کنیم ازشون
احوالی لزشون بپرسیم ببینیم رفقا در چه حالن خب رفقا چه خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر؟
قبلی رو جواب ندادی

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد
نخواست او به منه خسته بی گمان برسد
شکنجه بیشتر از این؟ که پیش چشم خودت
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد
چه کی کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر
به راحتی کسی از راه ناگهان برسد،...
رها کنی برود از دلت جدا باشد
به آن که دوست ترش داشته، به آن برسد
رها کنی بروندو دوتا پرنده شوند
خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد
گلایه ای نکنی بغض خویش را بخوری
که هق! هق!تو مبادا به گوششان برسد
خدا کند که...نه! نفرین نمی کنم... نکند
به او- که عاشق او بوده ام – زیان برسد
خدا کند فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد

با ممنونم
به روز شدم
[گل]
[گل]
[گل]

پویا 1388/11/09 ساعت 20:31 http://marketp.gigfa.com

به نام خدا
سلام دوست خوبم منوکه میشناسی پویا هستم میخواستم دعوت منو قبول کنین و قدم به دیده ما بذارید و ...
انجمن کسب درامد ایرانیان اففتاح گردید
امکانات این انجمن : انجمنهای کسب درامد ایرانی و خارجی ، انجمن فیلم و موسیقی ، انجمن ورزشی ، انجمن مدیریت ، انجمن خبر ساز و ... امکانات دیگر مقدم شما را گرامی میداریم
شما هم دعوتید ......

سلام رفقا چه خبر خوبید؟
دیشب با کلی زحمت تونستم بالاخره مرکز دانلود رو درست کنم
اسمش فیوژن پارس هستش اسم شیکی مگه نه؟
اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارین عضو بشین دیگه ازین به بعد دانلود ها رو میخوایم اونجا به صورت ارشیو کامل بذاریم امکانات زیادی هم داره ،،فقط زود باشین که امروز کلی لینک واسه دانلود گذاشتم
همه موفق باشین منتظرم ها بای رفقا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد