اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

سیاهی

با من بیا تا کنج مهتاب
تا ته شب
سیاهی بعضی وقت
حتی،
بهتر از سفیدیست
با من بگو از راز آفتاب
روزی که تمام کرد
سفیدی بعضی وقت
حتی،
بدتر از سیاهیست
سیاهی نماد آرامی و
سفیدی نماد جنب و جوش
چه صلح های سپید که
به سیاهی نگروید
شنیدی که
دست دوستی با سفیدی دراز کرد
ولی،
آخر به زخم کین رفت!

نظرات 3 + ارسال نظر
Mahdi 1388/11/26 ساعت 17:20 http://www.nod32ss.blogsky.com

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید این وبلاگ هر روز ، به روز میشود با بازدید روزانه میتوانید از مطالب جدید استفاده نمایید.با تشکر

حامد 1388/11/27 ساعت 02:24

سیاه آنگونه که سیاهی
سیاه نیست بی من
سفید آنگونه که سفید
چیزی کم دارد بی من
شعر زیبا و پر درنگی بود
زنده باد

فهیمه 1388/11/27 ساعت 07:54 http://farjam2009.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدی
خیلی خوشحالم کردی
ببخشید دیر سر زدم رفته بودم مسافرت
مثل همیشه بی نظیر بود
باز هم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد