اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

چشمه

رودها می ریزند
از برای دریا
انگار در شب
مرزها
از دور نهانند
اما آفتاب،
سیم خاردارش را
از روی درخشش دید!
چشمه جاریست، اما
نه برای دریا
از برای تفریح
شادی و همهمه خواهد چشمه؛
من گل آلود کردم آبش را،
خواهی از آن بخوری خود دانی

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا 1389/03/16 ساعت 14:19 http://www.daryaa.blogsky.com

تو را گم کرده ام٬ امروز... و حالا لحظه های من... گرفتار سکوتی سرد و سنگینند... که تا دیروز به عشقت می درخشیدند... نمی دانی چه غمگینند... چراغ روشن شب بود... برایم چشمهای تو... نمی دانم چه خواهد شد... پر از دلشوره ام... بی تاب و دلگیرم... کجا ماندی
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
سلام
وب رو بروز کردم... خوشحال میشم یه سر بزنی.
شاد باشی

حسین 1389/03/16 ساعت 17:27 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

درود....
چه زیبا فکر میکنی و چه استادانه قلم عشق را رقصان میکنی بر صفحه دل.......
دلنوشته های مرا بی نصیب از نگاه نافذت مکن......
مفتخرم کن به میزبانی نگاه سبزت......
یا حق....
آپم............

دریا 1389/03/21 ساعت 20:05 http://www.daryaa.blogsky.com

یکی داشت و یکی نداشت
اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من
یکی خواست و یکی نخواست
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن را نخواست من
یکی آورد و یکی میاورد
اونی که آورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیشکی ایمان نیاورد من
یکی موند و یکی نموند
اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من
یکی رفت و یکی نرفت
اونی که رفت تو بودی و اونی که بخاطر تو توی قلب هیشکی نرفت من
.............................................................
سلام
منتظر حضور پر مهرتون در کلبه حقیرم هستم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد