اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

حس غریب

این چه حسیست
که در آن غمکده ها خوشحالند؟



و همه بتکده و میکده ها خالی از بند و بساطند؟

حس غربت، حس بی هم نفسی
خاک بر روی غریب،
همگی نرم شدند ...



مطالب جالب و شعرهای خواندنی در وب سایت اورگ سوزی


نظرات 1 + ارسال نظر

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری
مثل روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم.



من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیمو بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم
بشینم 1 گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

عاشق اون لحظه ام که .... پشت پنجره بشینم ،
حواست به من نباشه تو رو دزدکی ببینم

من فقط عااشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

سلام دوست عزیز ومهربونم
از اینکه تاخیر کردم در امدن شرمنده شما هستم.
زیبا بود وعالی بود .
پیشاپیش ماه مبارک رمضان را به شما وخانواده ی محترمتان تبریک عرض میکنم .
لحظات شادی خدا را ستایش کن لحظات سختی خدا را جستجو کن لحظات آرامش خدا را مناجات کن لحظات درد آور به خدا اعتماد کن و در تمام لحظات خداوند ر اشکر کن
خدایا قدر ما را به قدر مولا علی نزدیک فرما

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد