اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

آپدیت های ویندوز سون ۶۴ بیتی در یک صفحه جمع و جور!

آخرین، بهترین و کارآمد ترین نسخه ویندوز که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است در این نسخه از ویندوز که آخرین شاهکار شرکت مایکروسافت نام گرفته است علاوه بر زیبایی بسیار زیاد و خیره کننده، با تحلیل های بعمل آمده از کاربران سعی شده ویندوز را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز قابل ملاحظه است.

ویندوز سون با توجه به تراز مالی فصل اول و دوم مایکروسافت به پرفروش ترین ویندوز ( نه از لحاظ تعداد ) تبدیل شده که شاید تابحال شما نیز ویندوز ایکس پی یا ویستای خود را به سون آپگرید کرده اید. و اما آپدیت ویندوز در این سال ها به یکی از کارهای بی بدیل تبدیل شده که با انجام آن اشکالات نرم افزاری و باگ های موجود در این سیستم عامل را رفع می کنید.

Windows 7 x64 Update

در این بین نیاز به ذخیره آپدیت یکی از نیازهای بنده نیز بود که احتمال زیاد مشکل شما نیز هست. بنابراین با گشت و گذار در گوشه و کنار وب، صفحه ای جمع و جور پیدا کردم که می تواند همه نیازهای کاربران 64 بیتی ویندوز سون را برآورده کند. نکته قابل ذکر این که این آپدیت ها در فایل های جداگانه هستند که کار دایل آپی ها را نیز راحت می کند.

لینک دانلود آپدیت های Windows Seven x64



برای دیدن مطالب جالب و خواندنی به وب سایت اورگ سوزی مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد