اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

یادی از ایام جوانی در شعر نو!

در را باز کنید
من هستم
از دهی دوردست
آمدم تا اینجا
داستانهایی چند
از سفرهایم را
به شما خواهم گفت
از یکی پرسیدم
اسب ها چند دندان دارند؟
گفت باید دید
در کتابها می گردم تا شاید
پیدایش کردم
گفتمش مشکل نیست
فردا،
از شما می پرسم
...
فردا روز،
گفتمش سید را، آن خوب روی خوش قد
این جواب من چیست؟
گفت این را من گشتم
و کتابهایم را
زیر و رو کردم، لیک حتی
صفحه ای یافت نشد!
گفتمش چاره چیست؟
گفت این مشکل
بر شما ممنوع است
پرسش این مطلب
سری از اسرار است
این یکی را بشنو
شاید،
این حمید صدها مشکل ممنوع دارد
که دگر از پرسش آن عاجز هست

نظرات 1 + ارسال نظر

آیا استاد سید جلال الدین آشتیانی را می آیا استاد علامه سید جلال الدین آشتیانی را می شناسید؟
آیا برای شما هم سوالات مختلف در مورد وجود عالم هستی مطرح است؟
آیا دوست دارید از آخرین خبرهای علمی و مذهبی آگاهی پیدا کنید؟
آیا می خواهید آخرین اطلاعات پذیرش دانشگاه ها و بورس ها را در اختیار داشته باشید؟
پس فرصت را غنیمت بدانید
سایت علمی مذهبی جلال الدین رایگان عضو می پذیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد