اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

سلام

شعر بعدی ملهم آهنگ دی جی آبد به نام پایان من است.


متن شعر آهنگ:


من و ابر و صاعقه
ضجه یکریز تگرگ
من و این پاییزک
غمزده بارون و برف
تو و این فرفره های
نیمه جون کاغذی
تو و این شب سیاه و
آسمون کاغذی
منم و تنهایی و
یه قاب عکس و خاطره
تو بگو چیکار کنم
تا غمت از یادم بره
غروبا سهم دل تنگه منه که بشکنه
می تونی بشموری زخمامو تو از رو پیرهنم
تیغ دیوونه داره رگامو هاشور می زنه
تو خودت خوب میدونی این دیگه پایان منه
پلک یه لحظه می پره
هیچ کسی از راه نمیاد
پنچره وا می شه اما
با سر انگشتای باد
غمو خط نزن از این
غروب تن کبود سر
ماهو برندار تو از
شب پلنگانه من
غروبا سهم دل تنگه منه که بشکنه
می تونی بشموری زخمامو تو از رو پیرهنم
تیغ دیوونه داره رگامو هاشور می زنه
تو خودت خوب میدونی این دیگه پایان منه


در ادامه توجهتون رو به این شعر جلب می کنم:


برای دانلود این آهنگ زیبا روی ادامه مطلب کلیک کنید:

دانلود آهنگ پایان من دی جی آبد با دو کیفیت:


کیفیت ۱۹۲

کیفیت 128


نظرات 1 + ارسال نظر

به نظر شما این دخنر خانوم چه کاره است؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد