اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

احسان خواجه امیری چراغ زندگی

  Ehsan Khaje Amiri - Cheraghe Zendegi

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام چراغ زندگی . با 4 کیفیت متفاوت ...



آهنگ شندنیه حتما دانلود کنید.

لینک مستقیم :


آهنگ با کیفیت MP3 192

چراغ زندگی

آهنگ با کیفیت MP3 128

چراغ زندگی

آهنگ با کیفیت 64 OGG


آهنگ با کیفیت WMA 20 ( مخصوص تلفن همراه )

چراغ زندگی


لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

آهنگ با کیفیت MP3 192

چراغ زندگی


برای دیدن مطالب جالب و خواندنی به وب سایت اورگ سوزی مراجعه نمایید.

اخبار دنیای ارتباطات

کیت اتصال USB آی پد روانه بازار شد!

بالاخره جای خالی یکی از کمبودهای آی پد که خیلی احساس می شد پر شد. این محصول که استیو جابز مدیرعامل اپل آن را رقیب سرسخت لپ تاپ توصیف کرده بود با کمبودها و مشکلاتی همچون نبود پورت اتصال USB ، نبود دوربین ، نبود اتصال HDMI ، نداشتن درگاه کارت حافظه روانه بازار شده بود. این کیت توانایی ساپورت انواع فلش مموری و SD کارت را دارد.

Apple iPad camera connection kitApple iPad camera connection kitApple iPad camera connection kit


ادامه مطلب در وب سایت اورگ سوزی ...

اخبار دنیای فناوری

در حالی که ویندوز ها یکه تازی می کنند و ویندوز ایکس پی هنوز سلطان بلامنازع هست با ۵۶% ، ویندوز سون ، ویستا رو پشت سر گذاشته ، لینوکس و مک هنوز درجا می زنند!


ادامه مطلب

سیستم عامل Meego در کامپیوتر شما!

Meego سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس است که در کنگره “دنیای همراه”، در فوریه سال 2010 توسط نوکیا و اینتل معرفی گردید. یکی از علل توسعه این سیستم عامل نبود نسخه ی مناسبی از ویندوز 7 مایکروسافت برای پروسسور Atom اعلام شده است. Meego بروی دستگاه های قابل حمل، نت بوک، سیستم های اتوموبیل، و تلویزیون اجرا می شود. با استفاده از Widget ی که بصورت پیش فرض در این نرم افزار قرار دارد می توان شبکه های اجتماعی خود را بروز رسانی نمود، در منوی Application می توان نرم افزار های روز دلخواه را دانلود و نصب نمود، ابزاری نیز برای پخش موزیک و ویدئو بصورت پیش فرض در سیستم عامل گنجانده شده است. مرا حل نصب سیستم عامل برروی نت بوک را در ادامه مطلب بخوانید.

قبل از آنکه برای نت بوک خود سیستم عامل Meego را انتخاب نمایید می توانید نسخه ی Live آنرا بروی USB تان نصب نموده و از امکانات آن مطلع شوید.


ادامه مطلب

اسپم ممنوع!

تابحال پرسیدین مضرات اسپم زدن و اسپمر بودن تا چه حد بالاست؟

این تصویر رو ببینید و مثل من منقلب بشید ...

(بیماران قلبی و زیر 18 سال توصیه می شود که نبینن! )

ادامه مطلب ...

آپدیت های ویندوز سون ۶۴ بیتی در یک صفحه جمع و جور!

آخرین، بهترین و کارآمد ترین نسخه ویندوز که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است در این نسخه از ویندوز که آخرین شاهکار شرکت مایکروسافت نام گرفته است علاوه بر زیبایی بسیار زیاد و خیره کننده، با تحلیل های بعمل آمده از کاربران سعی شده ویندوز را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز قابل ملاحظه است.

ویندوز سون با توجه به تراز مالی فصل اول و دوم مایکروسافت به پرفروش ترین ویندوز ( نه از لحاظ تعداد ) تبدیل شده که شاید تابحال شما نیز ویندوز ایکس پی یا ویستای خود را به سون آپگرید کرده اید. و اما آپدیت ویندوز در این سال ها به یکی از کارهای بی بدیل تبدیل شده که با انجام آن اشکالات نرم افزاری و باگ های موجود در این سیستم عامل را رفع می کنید.

Windows 7 x64 Update

در این بین نیاز به ذخیره آپدیت یکی از نیازهای بنده نیز بود که احتمال زیاد مشکل شما نیز هست. بنابراین با گشت و گذار در گوشه و کنار وب، صفحه ای جمع و جور پیدا کردم که می تواند همه نیازهای کاربران 64 بیتی ویندوز سون را برآورده کند. نکته قابل ذکر این که این آپدیت ها در فایل های جداگانه هستند که کار دایل آپی ها را نیز راحت می کند.

لینک دانلود آپدیت های Windows Seven x64



برای دیدن مطالب جالب و خواندنی به وب سایت اورگ سوزی مراجعه نمایید.


رمضان، ماه میهمانی خدا

واژهٔ رمضان

رمضان واژه‌ای عربی است که از سه حرف اصلی «رم‌ض» ساخته‌شده‌است. الرمض به معنای گرمای شدید، زمین سوزان، کوتاه‌بودن و جیره‌است.

این ماه به عنوان خجسته ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته می‌شود. از این ماه به عنوان ماه میهمانی خدا نیز نامبرده می‌شود. حدیثی نیز در این زمینه از پیامبر اسلام نقل شده‌است:
«     ماه رجب ماه خدا، ماه شعبان ماه من و اهل بیتم و ماه رمضان ماه مسلمانان است.      »

ماه رمضان

حلول ماه پر خیر و برکت رمضان را به همه مسلمانان عالم تبریک می گویم و امیدوارم ماهی پر از عنایات الهی داشته باشید و میهمانان شایسته ای برای خداوند متعال باشیم.




برای دیدن مطالب جالب و خواندنی به وب سایت اورگ سوزی مراجعه نمایید.

جایگاه زبان ترکی

کلیه ی اطلاعات زیراز موسسه ی ائی. ام. تی و آ. ام. تی که در اروپا و آمریکا واقع شده و تحت مدیریت برجسته ترین زبان شناسان اداره می شود، گرفته شده است و همه ساله گزارشهای زیادی را درباره ی زبانها منتشر می کنند و کلیه ی استانداردهای زبان شناسی از این ادارات که دولتی هستند،اعلام می شود. به اطلاعات استخراجی از این موسسات توجه کنید:
- 19% کلمات انگلیسی از زبان ترکی گرفته شده است.
- 92% کلمات فارسی از عربی و ترکی گرفته شده و مابقی بدون هیچ فرمولی تولید شده اند.
- 2% کلمات ترکی از ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی گرفته شده است.
- در هیچ یک از زبانهای بین المللی لغتی از زبان فارسی وجود ندارد.
- 39% کلمات ایتالیایی، 17% کلمات آلمانی و 9% کلمات فرانسوی از زبان ترکی گرفته شده است.
- 100% کلمات ترکی ریشه ی اصلی دارند.
- 100% کلمات انگلیسی، آلمانی ، فرانسوی و ترکی دارای عمق ریخت شناسی هستند.
- 83% کلمات انگلیسی ریشه ی اصلی دارند.
- جملات ترکی 2% ابهام جمله ای ایجاد می کنند.(یعنی اگر یک خارجی زبان ترکی را از روی کتاب یاد بگیرد، پس از ورود به یک کشور ترک زبان مشکلی نخواهد داشت.)
- جملات انگلیسی نیم درصد و جملات فرانسوی تقریبا 1% ابهام تولید می کنند.
- جملات فارسی 67% ابهام تولید می کنند.(یعنی یک خارجی که فارسی را یاد گرفته، به سختی می تواند در ایران صحبت کرده و یا جملات فارسی را درک کند مگر آنکه مدت زیادی در همان جامعه مانده و به صورت تجربی یاد بگیرد ) که این برای یک زبان ضعف نسبتا بزرگی است.
- جملات عربی 8 تا 9% ابهام تولید می کنند.
- معکوس پذیری(ترجمه ی کامپیوتری) کلیه ی زبانها به جز زبانهای عربی و فارسی امکان پذیر بوده و برای عربی خطای موردی 45% و برای فارسی 100% است. یعنی زبان فارسی را نمی توان با فرمولهای زبان شناسی به زبان دیگری تبدیل کرد.


ادامه مطلب

ترانه سکوت

حتی ترانه ها
نتوانست مرا شاد کند

آواز قناری، دل را
نتوانست تسلی دهد

ترانه سکوت
شیون مرغ حزین
و صدای زاغک
گریه های خورشید
همه از بهر عزای دل من شد
آسمان از ابر بهار
علت غصه من را نشنید
گفت
بیهوده ز چشم اشک روان را مده بر باد!
در پاسخ
حرفی از دل نشنید
شاید باد
در سکوت نفس دل، حرفی از ابر بهاری
برساند



برای دیدن مطالب جالب و خواندنی به وب سایت اورگ سوزی مراجعه نمایید.


ایران هدف اصلی کرم استاکسنت بوده است

کامپیوترهای داخل ایران تحت بیشترین حملات کرم خطرناک رایانه ای بوده اند که تلاش می کند تا اطلاعات سیستم های کنترل صنعتی را به سرقت ببرد و آنها را روی اینترنت قرار دهد. با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت سیمانتک، نزدیک به ۶۰ درصد سیستم های آلوده شده توسط این کرم در ایران واقع شده اند. اندونزی و هند نیز توسط این نرم افزار مخرب که   Stuxnet نامیده می شود، مورد هجوم واقع شده اند.

استاکسنت


برای دیدن مطلب کامل و وصله مایکروسافت برای رفع این مشکل امنیتی ادامه مطلب را ببینید.

ادامه مطلب