اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

تبریک سال نو 1389

سلام

فرا رسیدن عید باستانی نوروز پیشاپیش بر همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ و همه ایرانیان سراسر جهان مبارک باد.

و بر همه تان پیروزی و سرافرازی در این سال جدید را آرزومندیم.


انتظار

آتشی از دور پیداست
بازگرد!
چون چمن ها خشک گردید باز
از دلم یاد تو دور گردید باز
بر هوای سمی آتشکده
زخمی دریای پر ماهی من،
تو باز گرد
من که از خود بی خودم،
دل های مجنون تو
گریه ها سر می دهند
از نای خشک چمن خون می رود
آب این مزرعه پر خون می شود
تو باز گرد
من که دیگر نای ماندن ندارم
زود، قبل از خستگی
تو باز گرد
دنیای من دارد آخر می شود
قصه من دیگر به سر می شود
یاد تو تنها چاره گریه ام
نام تو تنها حلال مشکلم
من صدایت می کنم
از ته کوچه تاریکی نگاهت می کنم
نور از این سرزمین پر زد، تو بیا
نام تو بر چشم پر خون دلم
مرهم است، تو بازگرد
نای خواندن دیگر در نای گلویم شد تمام
چشمهایم منتظر بر راه توست
تو بازگرد!

سلامی دوباره!

سلام

بنا بر نیاز وب و همچنین درخواست مکرر برخی دوسان وبلاگ موبایلی من جهت رفع اشکالات موبایلی شما مخصوصا در ۵۸۰۰ و سیمبیان ورژن ۵ راه اندازی شد.

عزیزان می توانند اشکالات و سوالاتشان را در این وبلاگ مطرح فرمایند.

با تشکر

لینک: http://symbian5.iranblog.com/

هفته وحدت

فرا رسیدن ایام هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمین دنیا تبریگ عرض می ناییم.

قایق

می شکنم شاخسار را

تا بسازم با آن

قایقی چوبی

برافراشتم

از برگ های زرد بادبانش را

قایقی همچو کبوتر

تا برد در رود پر آب

نامه های نانوشته

راز در دلها نهفته

آسمان از پشت ابر

می پاید قایقم را

قطره آبی

بر زمین افتاده بود

شایدُ

آنُ اشک یک تنهای بی یاور بود

یا که روزی

آب تنگ ماهیان بی نشان

می نشینم در کناری

می نویسم نامه ای را

تا بگویم از تباهی

از سیاهی های اقیانوس غم

از دل سودای خویش

نامه اما

کاغذش جوهر ندید!

مسلمان

من مسلمانم 

کلبه ای در پس دنیا دارم 

که تمام چمن و دشت حسادت دارند 

در کنار کلبه رودها جاریست 

در کنار رود 

تک درختی رویید 

آفتاب از پس ابر شد بیرون 

به تمامی حسودان آشفت 

زین پس  

کلبه ام شد به همه، کلبه هم مهر و صفا 

و دگر هیچ حسودی پی بخلش ندوید ...