اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

عشق دوحرفی

و اما آهنگی که سالها باهاش زندگی کردیم!

متن آهنگ زیبای عشق دوحرفی از محسن چاووشی:


همیشه خسته از روزای برفی
عشق پریشون شده ی دو حرفی
گفته بودم اگه دلت گرفته است
کنج دلم جا واسه ی دلت هست
شاید دلت خواست و پاهات نیومد
یا شاید هم دلت باهات نیومد
هرچی که بود بذار که گفته باشم
هرجا که هست دلت منم باهاشم
عشقت گذشته از پل دشت پر از گلایول
گمشده ی دو حرفی خسته ی روز برفی
گفته باشم هنوزم اگه دلت گرفته است
بیا که کنج قلبم جا واسه ی دلت هست
حالا که تقویم من زمستوناش زیاده
تو کوچه های سردش همیشه برف و باده
باید بیای ببینم بهار خنده هاتو
بیا بذار تموم شه روزای برفی باتو
رنگ غمو به شعر شادم زده
دشت پر از گلایول غمزده
دلم میخواد خودت بیای ببینی
نبض منو قلب تو باهم زده
عشقت گذشته از پل دشت پر از گلایول
گمشده ی دو حرفی خسته ی روز برفی

تو که نیستی

متن آهنگ تو که نیستی از محسن چاووشی:


تو که نیستی غم غربت با منه

همیشه یه دنیا حسرت با منه

تو که نیستی روزا با شب یکی اَن
هر دوشون تاریکن و تاریکی اَن

با تو ماهو همه جا می بینم
حتی خورشیدو شبا می بینم

بی تو این دنیا که تو چنگ منه
دیگه چنگی به دلم نمی زنه

می دونستی پیش تو گیره دلم
می دونستی بری می میره دلم

ای دل صاب مرده
باز تو رو خواب برده
پاشو از خواب و ببین
دنیاتو آب برده

ای دل صاب مرده
باز تو رو خواب برده
پاشو از خواب و ببین
دنیاتو آب برده

دارم از این همه گریه آب میشم
رو سر دنیا دارم خراب می شم

خیلی مأیوسه دلم یه کاری کن
داره می پوسه دلم یه کاری کن

غم و غصه شده حقِّ دل من
به همینا مستحقه دل من

دلی که بی تو بتونه دل باشه
به خدا بهتره زیر گِل باشه

می دونستی پیش تو گیره دلم
(آی) می دونستی بری می میره دلم

دارم از درد غریبی آب میشم
رو سر خودم دارم خراب میشم

ای دل صاب مرده
باز تو رو خواب برده
پاشو از خواب و ببین
دنیاتو آب برده

داستان عشق آسمان قسمت اول

هوا صاف بود. آسمان به زمین نگاه می کرد. شک غریبی در دلش بود. کارش به جایی رسیده بود که چشم از زمین برنمی داشت. اگر لحظه ای زمین را نمی دید دنای پیش چشمانش تار می شد. با خود گفت: این چشمها برای چه خلق شده اند؟ اگر زمین نمی بود، کاش چشمانم کور می شد. ولی حالا دلیی برای داشتن چشمهایش داشت.

تبریک عید مبعث

مبعث بایرامی بوتون دونیانین مسلمانانلارینا موبارک!

عید مبعث برتمامی مسلمانان عالم مبارک!


زشت و زیبا

متن آهنگ زشت و زیبا احسان خواجه امیری:


نه میشه باورت کنم

نه میشه از تو رد بشم.
نه میشه خوب من بشی
نه میشه با تو بد بشم.
نه دل دارم که بشکنی.
نه جون دارم فدات کنم.
نه پای موندن منی.
نه میتونم رهات کنم.
نه میتونه تو خلوتش
دلم صدا کنه تو رو.
نه میتونم بگم بمون.
نه میتونم بگم برو.
کجا برم که عطر تو .
نپیچه توی لحظه هام.
قصمو از کجا بگم.
که پا نگیری تو صدام.
چه جوری از تو بگذرم.
تویی که معنی منی.
تویی که از بدی اگر تیشه به ریشه میزنی
نه ساده ای نه خط خطی.
نه دشمنی نه هم نفس.
نه با تو جای موندنه.
نه مونده راه پیش و پس
نه میتونه تو خلوتش.
دلم صدام کنه تو رو
نه میتونم بگم بمون
نه میتونم بگم برو
کجا برم که عطر تو
نپیچه توی لحظه هام
قصمو از کجا بگم
که پا نگیری تو صدام.
نه میشه باورت کنم.
نه میشه از تو رد بشم.
نه میشه خوب من بشی.
نه میشه با تو بد بشم.
نه دل دارم که بشکنی
نه جون دارم فدات کنم
نه پای موندن منی.
نه میتونم رهات کنم.
نمیشه با تو باشمو
اسیر دست غم نشم.
فقط میخوام با خواستنت.
تا هست هم از تو کم نشم.


دانلود در ادامه

ادامه مطلب ...

روزگار وفا نداره

یک ترانه دیگر

اینبار از امین فیاض:


منو ببین گریه نکن

به این وضع عادت کردم
به حال من غصه نخور
اگه که غرق دردم
از زندگی شاکی نشو
نگو صبرت سر اومده
اینو رو پیشونیم نوشتن
خوشی به من نیومده
نه امیدی نه بهاری
نه از عشقی یادگاری
حالا تنها پرشکسته
چشم رو دنیا دیگه بسته
تو که رفتی دیگه قلبم
دل به هیچ یاری نبسته
روزگار وفا نداره
رسم دنیا رو میدونم
آره دوست دارم بخندم
ولی هیچوقت نمیتونم
غم تو قلبم خونه کرده
دلمو دیوونه کرده
چینای رو صورت من
مثل برگی خشک و زرده
نه امیدی نه بهاری
نه از عشقی یادگاری
حالا تنها پرشکسته
چشم رو دنیا دیگه بسته
تو که رفتی دیگه قلبم
دل به هیچ یاری نبسته


ادامه مطلب برای دانلود:

ادامه مطلب ...

عمر من

روزا چه زود پر می زنن
از عمر ناکام دلم
از این همه عمر دلم
روز خوبی ندیدم
دفتر خاطرات من
شده پر از کابوس و غم
هر کی میاد تو این دلم
فوری می افته از چشام

روزایی که من کرت بودم
روزی که تو حسرتت بودم
روزی که من می خواستمت
بگو کی بوده همدمت
بگو با کی می گشتی تو
عشقمو کی خرید ازت

یادته قبل خیانتت
من بودم تنها همدمت
دیدم آتیش زدی باز
کادوهای تولدت
اما بدون که تو دلم
عشقت نشد فراموشم
تا ابد که نیگام کنی
باز میگم من عاشقتم

حقیقت گم شده

تمام خیابان ها را گشتم
تمام کوچه ها را مرور کردم
تمام درها را کوبیدم
ولی اثری از تو ندیدم
شاید تو یک خیال بودی
ولی مشکل اینجاست
من یک حقیقت بودم
حقیقتی که
در دفتر خاطرات تو
در یاد و خاطر تو
در چشمان تو
هر جا را گشتم، نبود
من گم شده ام
حقیقت!
من آنرا در وجودت جا گذاشتم
حالا دیگر من نیز
به افسانه ها پیوسته ام
و در پی تو
به دنبال حقیقت هستم

در رثای آقا گرگه!

بنا به نظر برخی دوستان به علت اینکه نباید فضای این وبلاگ با این موضوع سیاسی شودُ این مطلب حذف می گردد و برای دانلود عزیزانی که مایلند در ادامه مطلب قرار می گیرد. ادامه مطلب ...

نغمه باد

صدای باد،
نغمه تو را به گوشم می رساند
حس با تو بودن
صدایی از دوردست مرا می خواند
حیف وقت اندک است
و ماندن کوتاه
چاره ای دیگر باید یافت
ذهن خالیست
چاره ای نیست
باید رفت
گوش ها را به باد می سپارم
تا نغمه ای دیگر
سالهاست آن نغمه دیگر
با صدای باد همراه نیست
حال که گوش می سپارم می بینم
صدای خش خش برگها
با نغمه گنگ تو همراه شده
انگار باد هم
برای پیدا کردن تو
مژدگانی می خواهد!