اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

روزگار وفا نداره

یک ترانه دیگر

اینبار از امین فیاض:


منو ببین گریه نکن

به این وضع عادت کردم
به حال من غصه نخور
اگه که غرق دردم
از زندگی شاکی نشو
نگو صبرت سر اومده
اینو رو پیشونیم نوشتن
خوشی به من نیومده
نه امیدی نه بهاری
نه از عشقی یادگاری
حالا تنها پرشکسته
چشم رو دنیا دیگه بسته
تو که رفتی دیگه قلبم
دل به هیچ یاری نبسته
روزگار وفا نداره
رسم دنیا رو میدونم
آره دوست دارم بخندم
ولی هیچوقت نمیتونم
غم تو قلبم خونه کرده
دلمو دیوونه کرده
چینای رو صورت من
مثل برگی خشک و زرده
نه امیدی نه بهاری
نه از عشقی یادگاری
حالا تنها پرشکسته
چشم رو دنیا دیگه بسته
تو که رفتی دیگه قلبم
دل به هیچ یاری نبسته


ادامه مطلب برای دانلود:

دانلود با دو کیفیت:


کیفیت ۱۹۲

کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد