اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

نباشی تو

نباشی تو
متن آهنگ زیبای نباشی تو از امین رستمی
نباشی تو دنیا میخوام نباشه
این روزگار روزگارش سیا شه
دلم واسه کی جز خودت فدا شه
نباشی تو دنیا می خوام نباشه
عشق تو آبروی من
داشتنت آرزوی من
اسم قشنگ تو یه بغض
همیشه تو گلوی من
چز تو کسی رو ندارم
سر روی شونش بذارم
خودت میدونی نازنین
که من چقد دوست دارم
نباشی تو دنیا میخوام نباشه
این روزگار روزگارش سیا شه
دلم واسه کی جز خودت فدا شه
نباشی تو دنیا میخوام نباشه
عشق تو آبروی من
داشتنت آرزوی من
اسم قشنگ تو یه بغض
همیشه تو گلوی من
جز تو کسی و ندارم
سر روی شونش بذارم
خودت میدونی نازنین
که من چقد دوست دارم
نباشی تو دنیا می خوام نباشه
این روزگار روزگارش سیا شه
دلم واسه کی جز خودت فدا شه
نباشی تو دنیا میخوام نباشه
نباشی تو ...
نباشی تو ...
نباشی ...


دانلود آهنگ در ادامه مطلب با دو کیفیت متفاوت:

دانلود آهنگ نباشی تو امین رستمی با دو کیفیت:

کیفیت 192

کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد