اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

فریاد

هر قدر که صدات کردم
هر قدر که فریاد زدم
کمتر جواب شنیدم
کوه صدامو به خودم بر گردوند
انگار که سنگ بودی و
هی جواب خودمو بهم پس می دادی.
دوریت منو مجبور میکنه که فریاد بزنم
فریادی با تمام وجود!
ده فریاد! صد فریاد! هزار ...
نه! فایده نداره
گوشاتو به کری زدی
چشاتو هم به کوری
حتی وقتی از کنارت رد میشم
جواب سلاممو نمیدی
با مروت!
باشه یه روز به هم میرسیم
یه روزی که
دیگه آه و گریه فایده نداره
روزی که
نوبت حساب پس گرفتن من میشه
ول من
تا اون روز صبر می کنم
تا اون روز فریاد می کشم
نعره می زنم!
تا شاید
دلت به رحم اومد و ...
کسی چی می دونه
شاید هم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد