اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

قسم به چشمای تو!

متن آهنگ جالب قسم از سعید آسایش:


قسم به چشمای تو

چشمای ناز تو
بسته نفسای من
به نفسای تو
دلم برات تنگ میشه
رفیق غم میشه
اگه نباشی پیشم
کی همدمم میشه
اگه بذاری و بری، می میرم
گفتم در انتظارتم
عاشق یک نگاهتم
وقتی میگم با من بمون
عاشقونه کنارتم
گفتی برو پیشم نمون
شعراتو واسه من نخون
عشقت برام تکراریه
برو دیگه با من نمون

قسم به چشمای تو
چشمای ناز تو
بسته نفسای من
به نفسای تو
اگه بری بی خبر، می میرم
دلم برات تنگ میشه
رفیق غم میشه
اگه نباشی پیشم
کی همدمم میشه
اگه بذاری و بری، می میرم
گفتم در انتظارتم
عاشق یک نگاهتم
وقتی میگم با من بمون
عاشقونه کنارتم
گفتی برو پیشم نمون
شعراتو واسه من نخون
عشقت برام تکراریه
برو دیگه با من نمون


ادامه مطلب برای دانلود این آهنگ زیبا

دانلود قسم از سعید آسایش با دو کیفیت:


کیفیت 192

کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد