اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

خاطره

یاد اون روزا که رفتی از دلم
یاد اون روزا که پر زدی تو غم
همه دلخوشیام پیش تو بود
همه لحظه های خوبم با تو بود
این روزا زندگی هم سخت میگیره
روزای بی تو دلم سخت میگیره
هر جا که غم باشه من میبینمت
هر جا که شادی باشه نبودنت
تا کنارت بودم و بی اعتنا
تو دلم فقط خدا و ای خدا
یاد تو آرامش دلو گرفت
یاد تو دلم به باریدن گرفت
اشکام از لبم پایین تر نمیرن
آخه عمرشون کمه و کوچیکن
اشکای کوچیک من خیلی کمن
مگه دریای دل تو رو اونا پر می کنن
قایق نجات من داره میاد
حس تو از توی دلم در نمیاد
گوش بکن داره دلم زنگ می زنه
کبوتر از این دلم پر می زنه
بی تو این کبوترای دل من
تنها و خسته و دل پریشونن
می ذاری یه بار دیگه پر بزنن
کوچ کنن از این دیار و باز برن

نظرات 1 + ارسال نظر
مصی 1388/06/10 ساعت 18:21 http://amirreza-ya.blogfa.com/

وبلاگ خوبیه..ایول .. دلت خیلی پره هاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد