اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

ستاره من

فردا،
ستاره ای از آسمان به زمین می آید
خواب دیدم روزی،
هر بار آرزویم این بود
کاش من هم
از پس تاریکی
در آسمان آبی
ستاره ای داشتم کاش!
تا صبح نخوابیدم آن شب
فکرکردم کیست؟
دیدم فردا
آسمان را پاییدم
پرنده ای حتی،
نبود!
فکر کردم باز
یعنی چه؟
هر چه فکر می کردم
جز تو نبود!
ستاره ای در زمین
اما بهتر از آسمان
نالیدم که چرا؟
ستاره ای داشتم و ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1388/11/02 ساعت 18:44 http://mosafer777.blogfa.com

سلام
زیبا می نویسید بخصوص نظم دلنشینی دارید
ممنون که منو با بلاگتون آشنا کردید

سلام دست من
فقط میتونم بگم بی نظیره
مثل همیشه
موفق باشید

سلام آقا حمید .ممنون که منو لینک کردی .وبلاگ خوبی داری .الان سزم با امتحانات گرمه بعدا میام حسابی مطالبتمو میخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد