اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

استفتاء از آقای حاجی!

بهش گفتم: دنیارو چجور می بینی؟
گفتش: ناجور درب و داغون.
گفتم: یعنی دنیا همین یه تیکس که تو می بینیش؟
گفت: مگه غیر اینه؟
جواب ندادم.
گفتم: ماشالا هزار ماشالا تعداد مدارس علمیتون از تعداد شهرا زده بیرون ها!!؟
گفت: مگه چه اشکالی داره؟ شما حسودا چشم ندارین موفقیت ماها رو ببینین، اصلا شما عوامل نفوذی بیگانه اید ...



گفتم: زیاد جوگیر نشو. یه سوال تخصصی از خودت دارم که لقمه خودته؛ غریب زمان بایستی چنتا رفیق داشته باشه تا برگرده؟
گفت: خب، این که تابلوئه. هر روز تو رادیو و تیلیویزیون میگن.
گفتم: اونجا حرفای زیادی میگن، سوال منو جواب بده.
با تردید و صوت خاصی و در حالی که چشاش می درخشید گفت: خب ۳۱۳ تا!
گفتم: یعنی به نظرت و به قول خودت این تعداد کم با اینهمه مدارس علمیه که مهد تربیت بقول خودت نیروی متخصص و کلا انسان هستش، هنوز تکمیل نشدن؟ ...
دیگه طاقت نیاورد و فوری با قدمای تند خودش در حالی که عباشو دور دستاش پیچیده بود از محوطه دور شد...
ماشین مشکی جلوم پارک کرد و دو نفر کشان کشان منو بطرف ماشین بردند ...

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام ممن.نم که اومدی من با توابادل لینک موافقم
اما مراقب خودت باش....

اول اینکه عکسی که گذاشته بودی بسیار قشنگ بود.
در مورد مطلبت هم اصلا نظری ندارم با این که من نه مذهبی هستم و نه اونارو قبول دارم،اما نمی تونم بگم با این مناظره موافقم !
موفق باشی حمید عزیز

سروش 1389/04/20 ساعت 16:33 http://biashian.blogfa.com/

خوب این یکی که خیلی عالی بود. (من فکر کردم بالایی رو میگی)

مواظب باش یه وقت نیان از خونه ببرنت... توحش ملایی حد و مرز نداره ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد