اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

اورگ سوزلری

صدایی که از دل برخواسته و بر دل می نشیند

سرویس پک برای ویندوز ۷

ورژن بتای سرویس پک 1 ویندوز 7 آماده شد!

بنده هم از این خبر شوکه شدم چون مایکروسافت قرار نبوده همچین چیزی بده ... این یعنی ویندوز سونی که شما رو سیستمتون نصبه ضعفای زیادی رو داره و... البته به نظر من نسخه بتا ارزش نصبو نداره و بهتره که تا اومدن ورژن فاینال صبر کنید ولی به هر حال انتخاب با خودتونه:

اینم صفحه دانلود


لینک خبر

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد 1389/05/10 ساعت 17:50 http://forum.p30well.com

سلام بر دوست وبلاگ نویس گلم
وبلاگ خوبی به پا کردی عزیزم
منم قبلا وبلاگ نویس بودم
اما الآن یه انجمن ساختم
به اسم انجمن های پی.سی.ول
لینکش هم اینه: http://forum.p30well.com
خیلی دوست دارم بیای و اونجا هم فعالیت کنی البته اگه خوشت اومد
میتونی مشکلاتتو با وبلاگ و نیازهاتو مطرح کنی توی انجمن با اضافه کردن موضوع!
من و همه دوستامون میتونیم کمکت کنیم.
منتظرت هستم عزیزم

فعلا [بدرود]

سلام مهربونم خوبی
اینقدر خسته بودم .هر چی فکر کردم با چه جمله ی زیبایی شما رو دعوت کنم جمله ی زیبا به ذهنم خطور نکرد .ساده شما رو دعوت کردم
با ّّّّ ای کاشک بر می گشتی ّّّّ آپم منتظر حضور پر مهرتان هستم.
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___

__|___|___|____|___|___|___|___|_

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد